Jste zde

Tesco clubcard premium není výhodná a Jan Hönlinger je lhář

Dočasná kreditní karta tesco clubcard premium

Začalo to nevinně. Chodím po Tescu a hledám vapku Kärcher z letáku. Najednou u mě stojí nějaká paní a ptá se, jestli mám clubcard tesco kartu. Já na to, že mám. Paní se zahemžila a důležitě mi povídá. že když si pořídím kartu Premium, že budu mít na všechno v Tescu slevu 10% a že to platí už na dnešní nákup. Já na to, že nemám čas a šel jsem.

Jak tak bloumám a koukám na obsah košíku, spočítal jsem si , že 10% je zrovna dnes poměrně slušná sumička a tak jsem se k paní vrátil a zeptal se jí o co teda jde. Paní mne posadila do kukaně k nějakému pánovi a začalo to. Jsem v této věci obezřetný a tak jsem kladl pasti ve formě záludných otázek. Na všechny mi byla podána uspokojivá odpověď. Bohužel mě nenapadlo, že se jedná o účelovou lež (v roce 2014 jsem myslel, že si nikdo lhát nedovolí a zvlášť ne velká firma jako je Tesco)

Takže mi bylo sděleno, že opravdu je na všechno sleva 10%. Ptal jsem se, jestli u pokladny zaplatím rovnou méně.
- To bohužel ne, ale sleva se vám vrátí formou kupónů na útratu do Tesca. Platí to už na dnešní nákup, jenom se musí podepsat smlouva a ověřit telefonicky pin.

Jak tedy zaplatím?
- Zaplatíte tou novou kartou.

Jak si na ni převedu peníze?
- Dostanete na ni 15 000 kreditu a ten nám zaplatíte začátkem nového měsíce.

Jedná se tedy o kreditku????
- To vám paní neřekla? Ano, je to kreditní karta.

No tak príma, po 10 minutách aspoň vím, co mi nabízíte. A jaký to má další háček?
- Platí se 49 kč měsíčně. Ale jenom pokud se karta ten měsíc používá. Klidně ji můžete nechat doma v šuplíku a tím pádem se neplatí nic. Ale to se nevyplatí. Při útratě 500 kč máte slevu 50 kč a tím se poplatky pokryjí a dál už jen šetříte.

Hm to zní dobře. A co z toho má Tesco?
- To je jasné. Vracejícího se zákazníka. Opravdu v tom žádný další háček není. Jen je třeba včas zaplatit fakturu.

Tak jaký teda bude průběh placení? Kolik dnů mám na úhradu a tak?
- Na začátku měsíce vám příjde faktura. Ta už bude snížená o těch 10 % (tady jsem se nechal unést a nevšiml jsem si, že těch 10 % mi bylo slíbeno už jednou formou tesco kupónů), ty pokud zaplatíte do 20 dnů, neplatíte žádné další poplatky kromě zmiňovaných 49 kč na použití karty.

Ještě něco?
- Ještě máte první 3 měsíce pojištění zdarma. Pokud si nevyžádáte jeho prodloužení, pojistka se sama zruší a zase neplatíte vůbec nic.

Tak pojďme na to. Začalo předkládání občanského průkazu, řidičáku a per huba lustrace mých příjmů.
POZOR! Teprve teď při sepisování smlouvy vyšlo najevo, že se nejedná o službu firmy Tesco, ale Home Credit s.r.o.

Hm, hm, no to je vlastně fuk, hlavně že ušetřím.

Po podepsání smlouvy mi zavolala paní z Home Creditu, naťukal jsem do telefonu nové pin a pod dozorem oné paní, co mě ulovila jsem šel poprvé platit. Platba proběhla bez problémů a já jsem měl dobrý pocit, že jsem ušetřil 400 kč.

Jaká je tedy realita po přečtení smlouvy?

Doma jsem si smlouvu začal číst po několika dnech a jaksi nikde nic o 10%. Prostě vůbec nic. Jenom, že za každých utracených 10 kč dostanu jeden tesco bod navíc (k tomu jednomu co bych dostal na obyčejnou tesco kartu). Jenže to až mi příjde druhá karta, takhle je dočasná a mám čekat na novou s mým jménem.
10 tesco bodů je jedna koruna slevy. Takže se tedy de facto jedná o slevu 1% navíc a ještě to neplatí na nákupy s dočasnou kartou. Takže? První měsíc je sleva čistá 0 a ještě budu platit 49 kč. No nic moc teda.

Až mi příjde ta druhá karta na jméno, bude sleva 1% oproti současným podmínkám s obyčejnou kartou. Abych zaplatil měsíční poplatek 49 kč, musím utratit měsíčně 4900 kč. Tady bych řekl, že tohle vědět, jistě by mě na tento produkt nenalákali.
A to nedejbože nezaplatit včas! Tady se projevuje síla úvěrových produktů :)

Pojištění mám podle smlouvy u České pojišťovny a stojí mě 99 kč měsíčně. Nic o neplacení prvních 3 měsíců jsem tam nenašel, ale tohle už jsem nečetl až tak pozorně. Stejně dávám zítra výpověď smlouvy, tak to kilo prostě obětuji na oltář vlastní blbosti.

Suma sumárum

  • Ano, jsem jedním z mnoha pitomců, co podepsal smlouvu aniž by ji četl. Jsem také jedním z idiotů, kteří zadarmo poskytli své údaje o firmě, která je pak za drahý peníz poskytuje dalším obchodníkům.
  • Na druhou stranu pan Jan Hönlinger (tohle jméno je uvedeno ve smlouvě jako ten, co se mnou sepsal smlouvu) zcela zjevně lhal za účelem získání provize z uzavřené smlouvy a nemám pro něj jiné pojmenování, než LHÁŘ a PODVODNÍK.
  • Jak dopadlo ukončování této smlouvy napíšu v případě, že neproběhne hladce.
  • Tak nějak se mi nechce chodit do Tesca. Člověk se nerad vrací na místo, kde byl někdy za blbce...

P.S.:Děkuji všem, kteří až potkají osobu nabízející tesco premium kartu, pošlou tuto osobu nahlas do prdele.

Termín: 
Hodnocení článku: 
Average: 3.6 (31 vote)

Komentáře

Dobrý den, přečetl jsem si Váš blog a musím nesouhlasit. Před časem jsem se nechal "ulovit" na jiné prodejně Tesco se stejnou nabídkou. Byly mi poskytnuty zhruba stejné informace. K pojištění zdarma jsem obdržel letáček, kde je vše napsáno. Jediné co nebylo nikde napsané je ta sleva 10%, ale to mi prodejce vysvětlil, že to je úvodní sleva do maximálně do výše 300 Kč.
Takže úplně upřímně nevím, kde berete drzost nazvat toho pána lhářem. Poskytl Vám v zásadě všechny informace a to, že si nečtete smlouvu je Váš problém.
Já osobně jsem s novou Tesco kartou hodně spokojen, platím v bezúročném období, využívám jí i jinde než na Tesco a mně se tahle karta rozhodně vyplatí.

Možná místo psaní bloku, byste si měl najít více času na přečtení smlouvy.

Dobrý den přesně jak píšete lákají lidi na výhodnou kartu clubcard a pak v měsíčním vypíse co vám přijde domů naleznete z měsíční splátky také nehorazny úrok, pryč s takovou kartou.Pro lidi to zas tak výhodné není mají se z toho dobře jen home Credit a tesco.Za tímto účelem to dělají ne.

Doufám, že můj komentář zveřejníte, protože o tom každý blog je ... jinak bych považoval právě Vás za lháře.

Pokud mi někdo lže, nemám problém jej nazvat lhářem. Můj jediný důvod, proč jsem si kartu pořídil byla sleva 10% na všechny nákupu v Tescu.
Na druhou stranu není důvod nazývat lhářem někoho, kdo nezveřejní komentář, to je trochu blbost, ne? :)

Moc dekuji za upozorneni. Ja jsem promluvil s panem v Tescu ted v patek a rikal mi presne to co jste popsal v clanku. Proste, ze bude porad sleva 10% a ptal jsem se na hodne veci. Poplatek mi vysvetlil jinak, ze kdyz utratim 500kc mesicne tak poplatky nejsou. Byl jsem ochotny podepsat ale bohuzel (nastesti) jsem zrovna zapomnel obcanku a dal jsem mu telefonni cislo. Myslim si, ze to uz rozmyslim pred podepsani.

Jedině na koho nadávat můžete je tesco. Kdyžtak Tesco má reklamu na Tesco finanční služby, samozřejmě slibuje, že budete dostávat měsíčně body za půjčku, za splácení. Dle informací na stránkách tesca je, že službu jim poskytuje firma Home Credit. Tak informace jsou dle nastavení Tesca, jedině komu pak platíte, je Home Credit, ale název karty je Clubcard kreditní karta Premium. Firma Home Credit jen vyhrála výběrové řízení Tesca, pro poskytování finančních služeb.

Vážený pane, zapoměl jste dodat, že sleva formou kuponů se poskytuje z více uhrazených položek zaplacených Tesco kreditkou, tedy i u jiných prodejců. A to se opravdu vyplatí. Možná by neškodilo mít víc vědomostí a používat méně vulgarit. Každý má tolik informací, kolik si zaslouží.

Pekny den damy a pani, na Kartu TESCO jsem byl lakan (bohuzel znalosti dam, co nabizi tyto karty jsou zcela nefinancni,se daji nazvat lakani, tedy s temi co jsem se setkal.)
od roku 2009. Stale jsem odolaval, vzdy neco nebyli schopny odpovedet. Pak mi zacalo byt volano, nakonec jsem v listopadu 2014 souhlasil, pokud vse opravdu bude probihat jak je popisovano. Byl jsem velmi ujistovan, ze takova velka firma jako je TESCO (dle ujisteni sice poskytuje sluzby HOME CREDIT, ale TESCO je garantem kvality a spokojenosti) Tak jsem tedy vse nakupoval na tuto kartu a dosahl uctyhodne body. Kdyz do cervna 2015 mi nic nedoslo a kdyz jsem kontaktoval cislo uvedene, pokud neco neni vporadku, celkem jsem byl obdaren jinymi cisly, kde mi bylo slibeno vse prosetriti a daji mi odpoved. Dodnes nic a dasli telefonaty vyvolavali jen nervosni reakce a odvolvky na to, ze se to setri asi. Dodnes jsem nedostal zadnou odpoved. Tak jsem si vzal nahradni karticku jedne pani co ji to funguje a upisuji sve vylohy na jeji. Ona ma kazdy mesic 10-15€ a ja dobry pocit, ze jsem ji pomohl. Vim, jsem jen klient co utrati trapnych 250-450€ mesicne v Tescu a jinde. Bohuzel i chudi nakupuji.Proto jsem vyuzil moznosti zrusit tuto sporici karticku, zatim usporilo jen TESCO. A to jeste mi uctuje 3,80€ za vedeni uctu jako invalidnimu duchodci. Nedivim se, ze Tesco hleda kupce na Expres TESCA Ceska a Slovenska (Potrebuje finance pro preziti ve V.B.), kdyz si hledi jen nekoho. (Momentalne prebyvam na uzemi Slovenska , proto v €.) S uctou a pozdravem k foru Robert Ladislav PECH.

Dobrý den,
prezentace je jednoduchá.
Máte naši věrnostní kartu clubcard? Pojťe, navýšíme Vám body.

Máte věrnostní kartu, která funguje pouze v Tescu a kde za každých 10Kč máte 1bod.
Máme tady výhodnější kartu, která Vám sbírá v Tescu za 10Kč body 2 a kdekoliv jinde za každých 10Kč bod 1. Pak se Vám vrací čtvrtletně poštovní poukázky v hodnotě cca 500-800 Kč. Mají platnost 2roky, tak si je můžete nastřádat a využít za jakýkoliv sortiment v síti Tesco po celé ČR. Zeptám se: Platíte raději kartou nebo hotově? Ptám se proto, abych Vám představila naši kartu. Vidíte ten stříbrný čip, to už není pouhá věrnostní karta, ale je to TESCO CLUBCARD KREDITNÍ KARTA, víte jak takové karty fungují? Máte nějakou? Jelikož je to karta kreditní, je od nás přednabitá penězi, což znamená, že Vy tam žádné peníze předem nevkládáte. Žádné účty se nezakládají, nepropojují, nic takového, je to pouze konto. Karta funguje jednoduše. Vy, co z naší karty za jeden měsíc od 1. do posledního dne v měsíci vyčerpáte z naší karty za běžné nákupy, plácnu 3.000 Kč, to Vám na začátku nového měsíce mezi 4-7 dnem přijde v kompletním výpise, kde máte uvedeme kdy a kde jste čerpal, že to byly celkem 3 tisíce a kolik z toho máte zpět. Vy máte čas do 20. si sáhnout na své 3 tisíce a kartu si bezúročně čtyřmi způsoby dobít. Vydáváme kartu bezejmennou, dočasnou, do tří měsíců Vám dorazí karta se jménem,ale v neaktivním stavu a vy dle spokojenosti si ji buď aktivujete či ne. Samozřejmě, když se naše karta využívá, je tam jeden jediný měsíční poplatek a to 49Kč. A je zde ještě vstupní bonus: Do prvních 3.000Kč se Vám z každého nákupu vrací 10% zpět, tzn. 300Kč jako bonus.

Takto zní prezentace a když člověk pochopí, že na tom nic špatného není, že by stejně peníze musely utratit a je jedno zda to zaplatí takovou či takovou kartou. Z této se jim ještě vrátí nějaká koruna zpět. Nikdo neříká, že se na tom zbohatne ! Ale i tak každá koruna dobrá.

Tak dneska se mi stalo naprosto to stejné.

Jestli prý mám kartu Club Card a že prý mi na ni připíšou body a ještě získám slevu 10 %.

O tom, že to je kreditní karta a Home Credit ani slovo. Pojištění, že je zdarma atd. Úrokovou sazbu mi samozřejmě řekla bez období.

Po asi 10 minutách vymývání mozku jsem řekl, že si to v klidu prostuduji, paní se divila, vyžádal jsem si obchodní podmínky.

Jak jsem to studoval, tak pokud utratím měsíčně 10 tis., tak dostanu poukázky na 100 Kč a zaplatím 49 Kč za vedení a ještě další peníze za platební příkaz.

Takže na tom vydělám míň jak 50 korun. A to mi za ty problémy, kdybych se zpozdil a další byrokracii rozhodně nestojí.

Libor

Dobrý den ,taky jsem naletela nevíte někdo jak se dává výpověď?děkuji za odpoved

Přečti si tupko smlouvu a zjistíš to :D

zavolej na jejich linku, tam ti povi kolik mas doplatit, az budes mit doplaceno, posli pisemne vypoved (jde poslat i mailem)

Problém je, na jakého prodejce narazíte. Prodejci mají samozřejmě provize z prodeje, jak karty, tak všemožného pojištění, které ke kartě zvládnou nacpat.
Můžete se v takovém případě setkat se dvěma typy prodejců - slušní lidé a hovada. Samozřejmě, v tomhle typu práce to jde lépe hovadům, sluší lidé totiž neudělají takový objem smluv a manažeři se, ve vidině zisku, hovad zastávají do chvíle, dokud nemáte tajnou nahrávku sepsání smlouvy a keců, které vám k tomu dávají, protože jinak jeden tvrdí tohle a druhý tamto no a komu asi budou věřit, že ano.
Nespokojení lidé si potom vylévají vztek na operátorech callcentra, kteří jsou s jednáním prodejců znechucení podobně, jako lidi samotní. A pokud si myslíte, že ne, jen se zamyslete nad tím, jaké to asi je, když by na vás v práci někdo pořád vrčel za lži někoho jiného. A ten někdo za to dostane ještě poplácání na záda!

Nicméně, zpět k hovadům a slušným lidem. Vím o případu, kdy se na chvíli roznesla nová "technika" sjednání karty. "Clubcard kartička, kterou máte doteď, se ruší. Buď si pořídíte tuhle novou kartu, nebo přijdete o možnost sbírání bodů." No na blití. Případ, který zde popisujete (10 % na všechno, ne jen do výše 300/500/xxx Kč jak byla v jednu dobu realita) je také něco strašného. Bohužel jim to prochází, viz manažeři. Váženého pana Hönlingera bych s chutí do té prdele poslala, je to totiž přesně ten případ. Vězte, že nejste sám. Samozřejmě přečíst smlouvu by pomohlo, ale víte do jaké tísně se vás tam pokoušejí vehnat.

Uživatel Puma, zdá se, se setkal s jedním ze slušných lidí. Karta mu byla vysvětlena přesně jak má být. Navíc když víte, jak ji využívat, je to opravdu výhodné. Nic vám nebrání v rodině vyplýtvat všechny nákupy na kartu a potom v bezúročném období doplatit zpátky (nebo i dřív, než dostanete výpis, napište jim mail nebo zavolejte aby vám řekli, kolik je potřeba doplatit, jen se nenechte odbýt odpovědí "musíte počkat na výpis, dojde-" ne, nemusíte, vážně nemusíte) a hle, máte celkem rychle spoustu bodů na poukázky. Dokud nevybíráte z bankomatu (na to jediné by se zřejmě bezúročné období vztahovat nemělo) bude jediné, co budete hradit, poplatek za vedení karty. Navíc, když zavoláte na linku a budete vyhrožovat zrušením smlouvy, je celkem velká šance, že vám nabídnou kartu na cca rok zadarmo. Za rok repete. A kdyby to nezabralo, napište jim mail a že si kartu necháte, když nebude poplatek.
Pokud si chcete být úplně jistí tím, že se Vám z karty nebude nic úročit, prostě kartu doplaťte a přidejte si navrch peníz, co chcete utratit. Dokud máte kartu na třeba 10 tisíc, máte na ní 20 a nedostanete se pod těch 10, nemůžou vám nic úročit, jsou to totiž vaše peníze! Poplatek za kartu by asi byl i tak, ale jak už jsem říkala, zkuste si trošku zavidírat a třeba ho mít nebudete.

Mimochodem, homecredit má větší portfoilo karet. Asi nejnovější je O2 kreditka, kde poplatek není hned, jak měsíčně něco hradíte nebo máte sjednané inkaso na O2 služby. Nabízeli mi ji k nákupu na splátky a rovnou jsem si to takhle pěkně zařídila. Uvidím jak to půjde se splácením a načítáním slevy. Je asi výhodnější jak tesko karta, sbírá se tam ne clucard body ale body z platby v mastercard a podle partnerů premia karet nebo něco takového, z hlavy to teďka nedám, asi kdo by chtěl, stálo za to by se informovat, ale pokud máte u O2 televizi, mobil nebo net a dáte si to inkaso, ušetříte víc, jak placením v tescu. Inkaso nemusí být na vaše věci, může to být i manžel, děti, dokud je to z karty, sleva by se vám měla načítat. Ale jak říkám, uvidíme další měsíc ve výpise. Teda samozřejmě kašlete na nějaké pojištění. Jediné co mi přišlo myslitelné bylo proti ztrátě karty. Akorát že nebylo proti ztrátě, ale zneužití, jak jsem při kladení otázek na lince později zjistila když jsem si ověřovala fakta, takže leda když mě okradou, jinak smůla. A výroba nové kreditky není tak strašná částka, pojištění zaplatíte 10 měsíců a už máte částku nové karty, no zrušila jsem to hned a myslím, že sem udělala dobře. Ok stačí, omlouvám se za odlom od tématu, ale chtělo se mi blábolit dál a zkušenostech :)

NO, jsme jedna znichv - z těch co nečtli co podepisujou - prostě na mě mluvili dva :-( A teď si to damo pročítám, co jsme podepsala a hledám právě nějaké recenze - takže jak mám odstoupit od této smlouvy? Poradíte někdo? Děkuji.

Nic si z toho nedělejte, jsem taky jedna z nich, a natolik jsem byla pitomá, že jsem se nechala přinutit koupit si myš k počítači na úvěr, ačkoliv jsem měla peníze v hotovosti, protože mě ta ženská přesvědčila, že je to nutno aktivovat, aby se zjistilo zda to bude fungovat. m
Manžel mě doma nazval idiotem s tím, že jen blbec se domnívá, že mu někdo bude něco dávat v dnešní době zdarma.

Dopadla jsem stejně,velice milá paní mi tvrdila, že clubcart Tesco mění za
nové ,výhodnější ,kde se mi vrátí z každého nákupu 10%.Už jsem dala výpověď.
Myslím ,že taková společnost by si neměla kazit jméno takovými prodejci.

Tu kartu mám, taky a ona výhodná je. Jen to prostě musíte zaplatit do toho dalšího měsíce. Ja díky těm procentům zpět i trošku vydělávám. Každá koruna navíc se hodí. Mam ji už rok, a když tim můžete platit všude, tak se proste ty vrácené peníze nastřádají. Mě to tedy asi vysvětlil dobrej prodavač.

Taky jsem se nechala nachytat.Paní na mně zautočila,jak je to výhodný apod.Já za sebou 3vnoučata po kterých jsem jenom koukala kde jsou a co provedou.Až při podepisování jsem vlastně zjistila, že jde o home kredit,který jsem nechtěla.Paní se mně snažila vymluvit díru do hlavy, jaké že to má jenom ty plusy,tak já podepsala, až doma v klidu po přečtení jsem vše zase obratem zrušila.A tímto sdílím názor těch,že ne vše je pro každého výhodné a hlavně ten jejich přístup za každou cenu někoho ulovit.

Jenom hloupá hovádka poslouchají slovní výlevy o "výhodnosti" nabízených produktů a služeb. Ti chytřejší řeknou takovému nadháněči - tady je můj e-mail a pošli mi nabídku písemně, nebo dej sem písemnou nabídku včetně návrhu smlouvy a všech obchodních podmínek, já si vše doma prostuduji a případně se ozvu !!! To platí i o jednání s bankami a pojišťovnami a pokud odmítnou například návrh smlouvy vytisknout a předat k prostudování, je to pro ty chytřejší pokyn k odchodu !

Je to stupidní snaha "zákazníka" nejprve na cosi atraktivního,výhodného nalákat
Tím ho nepřímo přimět k závazku-podepsání nějaké smlouvy která je
cíleně kalkulováná.Pozitiva velkými písmeny na první stránce,negativa
jakoby jsou rafinovaně nevyslovená ale né zcela neuvedená aby se nejednalo
a zjevný podvod.Nedělá to jen Tesco ale kterákoliv banka,uvěrová společnost
atd.atd.. Je to pravý opak čistého a férového jednání na rovinu ale je to
legální protože to není v rozporu se zákony ČR.

dobry den, dnes jsem take narazil na tyto lidi zacali me presvedcovat ze hodne usetrim s touhle cartou zezacatku to vypadalo normalne ale pozdejc sem si uvedomil ze pani zacina trochu zvelicovat a trochu i lhat tak jsem se na to vykaslal ale podepsal jsem jim souhlas se zpracovanim udaju (chteli toho fakt dost a to byl zlom proc jsem se na to vykaslal) ale neco jsem jim poskytl jmeno,bydliste rodne cislo kdyz po me chtela telefon tak sem jim rek ze to jim nedam ze uz nemam zajem a tim to zkoncilo, ted ale nevim jestli toho nemuzou neak zneuzit smlouvu na kartu jsem ani nevidel a cislo na verifikaci jsem jim nedal. ale podepsany souhlas se pracovanim osobnich udaju mi vratit nechtela ....

Home credit .. nejhorší nebankovka na světě . Člověk si od nich půjčí jen když už mu hoří koudel u zadku ... přítel si z bývalou manželkou vzal od této společnosti kreditní kartu .. v životě bych to neudělala. Tvarej se milé poskytnou vše ... super jen zapomenou říct že musíte o platit dříve než je datum splátky. Máme datum splátky 20v měsíci . Platili jsme internetovém bankovnictví 20teho a nikdo nás neinformoval že i když je splátka v den splatnosti tak vás hodej do registru dlužníků ...!!!!byli jsme zadat v bance uver a vyskočil samej homecredit a každý měsíc byl zapsán jako pozdní splátka takže vám pak banka odmítne cokoliv dat . . Takže pokud by mi někdo nabídl homecredit ne jen že ho pošlu do pr..Le ale rovnou ho do ní nakopu. Díky této společnosti si úvěr vzít nemůžeme .

Promiňte, ale když máte datum splátky 20. v měsíci, tak 20.tam ty peníze již musí být !!! Jelikož banky mají na převod nějaký čas, tak je logické, že příkaz k úhradě musíte dát aspoň 2 dny předem, aby peníze včas dorazily. Jinak já Tesco kreditní kartu mám a jsem s ní spokojená. Platím s ní všude a každý 1/4 rok mi přijdou poukázky do Tesca v hodnotě 600 - 900 Kč ( podle toho, kolik za ten měsíc utratím ) a já s nimi zaplatím nákup. Z karty žádný poplatek neplatím, jen mám pojištění karty za 15 Kč měsíčně. Utracené peníze vždy na začátku příštího měsíce včas převedu a jsem spokojená :-) Chyba byla na vaší straně, že se z vás stal dlužník !!!

Stejná zkušenost,a s posvěcením státu.fuj.

Také se počítám mezi ty, kteří naletěli..
Nechápu poplatek "úrok za nevyužité bezúročné období -348,- Kč"..splatím celou měsíční částku najednou a platím za to??
Pojištění výdajů -99,- Kč? S tím jsem se také nesetkala
Úrok - 5,34Kč.. mínusový úrok?
Dnes vypovídám..

Mohlo by vás zajímat

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer